SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,55 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrywa z konkurencją

Jesienią br. serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,55 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż w jesiennej ramówce rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest jednak nadal liderem rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 4 września do 7 listopada 2017 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,55 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,14 proc. wśród wszystkich widzów, 18,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,93 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o 18.00.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 10 października br. Oglądało go 1,90 mln widzów.

W porównaniu do jesieni ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 190 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 29 sierpnia do 15 listopada ub.r.) produkcję średnio śledziło 1,74 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 15,39 proc. w 4+, 19,85 proc. w 16-49 oraz 17,54 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVP1, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 12,25 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i teleturniej „Rodzina wie lepiej”; 11,12 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,29 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat wypada najlepiej na tle swoich głównych konkurentów.

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2014 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,55 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrywa z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomcio
Serial emitowany od 2004 a nie od 2014. Troszke wiecej skupienia a mniej kawy ;)
0 0
odpowiedź
User
asia
coraz gorsze wyniki,swietnie mam nadzieje ze wreszcie skoncza krecic ten shit
0 0
odpowiedź
User
Jaor3
W naszej Agencji reklamowej zadaniem jest dostarczenie strategicznych kampanii marketingowych, stron internetowych, projektowanie grafiki. Zapraszamy do Lublina na spotkanie. https://reklama-lublin.pl/
0 0
odpowiedź