SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'

Telewizja Polska zebrała 1,56 mln złotych w ramach tegorocznej edycji akcji "Reklama Dzieciom". Dochód z niej zostanie podzielony między ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.

Charytatywny blok reklamowy nadany został w Wigilię przed głównym wydaniem "Wiadomości". Tradycyjnie był to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział w nim sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę. Koszt 30-sekundowego spotu w tym bloku był wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie w pozostałe dni grudnia i wynosił 150 000 zł.

Tegoroczny dochód z akcji podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą do 31 grudnia br. odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Lista beneficjentów zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: 1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl