SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

74 tys. widzów „Sensacji XX wieku” w National Geographic a 1,33 mln w TVP1

Pierwsze trzy odcinki jesiennej serii „Sensacji XX wieku” w National Geographic Channel oglądało średnio 74 tys. widzów. Z kolei pokazywane dzień później emisje w TVP1 gromadzą 1,33 mln osób.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków jesiennej serii cyklu „Sensacje XX wielu”, pokazywanego na antenie National Geographic Channel w niedziele o godz. 21.00 (począwszy od 18 października br.), wyniosła 74 tys. osób. Przełożyło się to na 0,44 proc. udziału kodowanej stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.

Dzień później (tj. w poniedziałki o godz. 20.25) dokument oglądać można w naziemnej Jedynce. Tam jego średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 1,33 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 8,08 proc. i 6,62 proc. udziału.

Do tej pory najwięcej widzów w TVP1 zgromadził pierwszy odcinek produkcji - było to 1,40 mln oglądających (wyjątkowo był on pokazany o godz. 21.15, tuż po debacie Kopacz-Szydło, którą śledziło 5,20 mln widzów tej stacji).

Trzy topowe odcinki w TVP1

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

19-10-2015

1 401 374

8,67%

26-10-2015

1 381 778

8,25%

02-11-2015

1 221 492

7,33%

Średnio:

1 334 893

8,08%

TVP1 w czasie emisji cyklu Bogusława Wołoszańskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest TVP2, nadająca w tym paśmie gł. „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co daje jej aż 29,96 proc. udziału. Drugi jest Polsat (13,16 proc.; filmy fabularne), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN („Na Wspólnej” i „Ten moment”; 8 proc).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest czwarta, przegrywając również z TVN.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji cyklu w TVP1

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 951 191

29,96%

23,94%

Polsat

2 174 696

13,16%

19,18%

TVP1 - Sensacje XX wieku

1 334 893

8,08%

6,62%

TVN

1 321 845

8,00%

9,74%

„Sensacje XX wieku” to koprodukcja Telewizji Polskiej i National Geographic Channel, którą oparto na materiałach archiwalnych TVP i fabularyzowanych inscenizacjach. Cykl jest realizowany we współpracy z redakcją filmu dokumentalnego TVP1 pod kierownictwem Andrzeja Fidyka (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,29 proc.

Dołącz do dyskusji: 74 tys. widzów „Sensacji XX wieku” w National Geographic a 1,33 mln w TVP1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl