SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów

Telewizja ABC, która przeprowadzi transmisję z ceremonii wręczenia Oskarów, ujawniła częściową listę reklamodawców, którzy będą promować się na jej antenie w trakcie uroczystości.

Tegoroczna gala, która odbędzie się w najbliższą niedzielę, będzie jubileuszowa - nagrody zostaną wręczone po raz osiemdziesiąty.

Po Super Bowl, Oskary są drugim najchętniej oglądanym wydarzeniem w amerykańskiej telewizji. Nic więc dziwnego, że cena jednego półminutowego spotu wynosi blisko 1,8 miliona dolarów (o około 7 procent więcej niż przed rokiem) - informuje serwis Mediaweek. Ubiegłoroczną ceremonię obejrzało średnio 40,2 miliona Amerykanów.

Na ujawnionej przez ABC liście, którzy zdecydowali się na wyłożenie takiej kwoty, znalazło się 11 reklamodawców: American Express, Coke, JCPenney, L'Oreal, General Motors, Mars/Masterfoods, MasterCard, McDonald's, Procter & Gamble, Bertolli Frozen Dinners oraz Dove Cream Oil Bodywash.

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl