SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Maciąg ambasadorem kampanii 'Rama wspiera WFP'

Unilever Polska, pod patronatem marki Rama, realizuje ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną pod hasłem "Rama wspiera WFP - Uśmiech pełną buzią". Twarzą kampanii jest Agnieszka Maciąg.

W ramach współpracy z UN World Food Programme, największą na świecie organizacją humanitarną niosącą pomoc w zakresie żywienia, marka Rama wspiera projekt, który ma na celu dostarczenie jak największej ilości posiłków dla dzieci szkolnych w Kenii. Za kreację oraz opracowanie koncepcji działań ATL i BTL odpowiada agencja IQ Marketing.

Ambasadorem kampanii została modelka Agnieszka Maciąg. Wizerunek Maciąg pojawia się w reklamach prasowych, jej głos został wykorzystany w spocie radiowym i TV. Dodatkowo, jako ambasador akcji, weźmie czynny udział w programie edukacyjnym "Smak zdrowia", skierowanym do uczniów klas pierwszych.

Kampania rozpoczęła się akcją advertorialową o charakterze edukacyjnym w prasie kobiecej i ogólnopolskiej. Zostanie również wsparta spotem radiowym i TV. W ramach działań BTL od października w punktach sprzedaży dostępne będą materiały POS i opakowania promocyjne Ramy Classic 500g i Multivita 500g. W wybranych sieciach handlowych planowane są również akcje typu tailor made.

Działaniami PR zajmuje się agencja Multi Communications.

Kampania trwa do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Maciąg ambasadorem kampanii 'Rama wspiera WFP'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl