SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amazon likwiduje reklamy Product Ads, zastąpią je Text Ads

Amazon zapowiedział, że z końcem października br. zlikwiduje platformę Product Ads pozwalającą na reklamowanie się na stronach e-sklepu zewnętrznym sprzedawcom. Jako alternatywę proponuje usługę o nazwie Text Ads.

Siedziba Amazon w Seattle, fot. Shutterstock.com Siedziba Amazon w Seattle, fot. Shutterstock.com

O planach zakończenia programu Product Ads Amazon poinformował swoich partnerów w wysłanym do nich komunikacie. Jest tam mowa o tym, że z dniem 31 października br. platforma Product Ads zostanie zamknięta.

Product Ads jest rozwiązaniem pozwalającym reklamować się na Amazonie sprzedawcom, którzy nie oferują swoich produktów na tej platformie. Reklamy Product Ads pojawiają się na stronach konkretnych towarów w specjalnym module dla ofert od zewnętrznych firm. Ta forma promocji była ceniona przez partnerów Amazona. W badaniu Channel Advisor 35 proc. respondentów przyznało, że Product Ads jest kanałem marketingowym przynoszącym największy zwrot z inwestycji.

Zapowiadając koniec Product Ads, Amazon poinformował jednocześnie partnerów o wprowadzeniu innego produktu, który może być zastępstwem wycofywanego kanału. Chodzi o platformę Text Ads, która pozwoli na umieszczanie na Amazonie reklam tekstowych. Według zapowiedzi reklamodawcy, którzy do tej pory korzystali z Product Ads mogą już wypróbować nowy sposób promocji za pomocą posiadanego konta w serwisie. Jednak szansę taką otrzymali na razie jedynie partnerzy Amazona działający na terenie Stanów Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Amazon likwiduje reklamy Product Ads, zastąpią je Text Ads

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl