SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ambasada Trendów K2 wypromuje Bulionetkę Domową Knorr (wideo)

Agencja K2 wygrała przetarg na realizację kolejnej kampanii reklamowej Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). Firma przeprowadzi akcję w ramach swojej usługi Ambasada Trendów K2.

W kampanii, którą K2 zrealizuje dla Bulionetki Domowej Knorr, wezmą udział kobiety z siedmiu największych miast. Każda z nich otrzyma produkt tej marki oraz materiały edukacyjne na jego temat.

To już druga taka kampania Bulionetki Domowej Knorr prowadzona przez K2 w ramach projektu Ambasada Trendów K2, zajmującego się akcjami typu trial&seeding oraz badaniami konsumenckimi. W poprzedniej kampanii uczestniczyło ogółem 2,5 tys. kobiet (patrz wideo poniżej).


 

Dołącz do dyskusji: Ambasada Trendów K2 wypromuje Bulionetkę Domową Knorr (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Obecnie rekomenduj.to prowadzi rekrutację do nowej kampanii.
www.rekomenduj.to to również platforma marketingu rekomendacji. Czyli dostajemy produkt, testujemy go i oceniamy.
0 0
odpowiedź