SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni Healthy Store

Trenerka fitness Anna Lewandowska otworzyła pierwszą własną kawiarnię Healthy Store by Ann na warszawskim Wilanowie. W najbliższym czasie produkty z portfolio Foods by Ann pojawią się w poznańskim centrum handlowym Posnania.

Pierwszy lokal Anny Lewandowskiej została otwarta przy ul. Klimczaka w Warszawie, w tzw. Royal Wilanów.

W menu kawiarni znajdują się m.in. smoothies, owsianki, muffinki, superfood bowls, soki wyciskane metodą cold press, oraz przekąski i produkty Foods by Ann. Design lokalu utrzymamy jest w stylistyce produktów Foods by Ann.

Anna Lewandowska zapowiedziała, że to pierwszy z sieci ogólnopolskich lokali. Na Instagramie napisała - Dziś startujemy w Royal Wilanów, ale już wkrótce otwarcie kolejnych punktów.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Spełniam kolejne swoje MARZENIE!!! 🎉➡️ realizuje kolejny obrany cel i cieszę się, bo to początek nowego kierunku rozwoju dla @foods_by_ann 🙏 To właśnie dzisiaj w @royal_wilanow otwieramy pierwszy @healthy_store_by_ann Po miesiącach przygotowań, testowania przepisów i dobierania składników, z wielką radością zapraszamy Was w nasze zdrowe progi 🙂🙂 W Healthy Store znajdziecie pyszne smoothies, superfood bowls oraz soki wyciskane metodą cold press, a ponadto przekąski i oczywiście moje smakołyki @foods_by_ann . Będziecie mogli napić się tu smakowitego i świeżego smoothies oraz mojej ukochanej kawy kuloodpornej. Dziś startujemy w Royal Wilanów, ale już wkrótce otwarcie kolejnych punktów. 😉 Kto chętny na rozgrzewający napój w te pochmurne dni, pożywną owsiankę albo muffinka? Zapraszam Was bardzo serdecznie, będzie pysznie i zdrowo 💪 I to nie koniec... Będzie w całej Polsce zdrowo!!!!!!!!!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 #healthystorebyann #newproject #annalewandowska #planbyann #warsaw

Post udostępniony przez Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba)

Punkty sprzedaży Healthy Store mają mieścić się w centrach handlowych i biznesowych w wybranych miastach w Polsce. Docelowo, w sieci sprzedaży, poza sklepami własnymi marki, znajdą się także punkty franczyzowe.

- Start projektu to nasza odpowiedź na aktualną potrzebę rynku. Cieszymy się, że produkty z naszego portfolio oraz nowe propozycje dedykowane temu projektowi trafią do szerokiego grona konsumentów. Chcemy także, aby nasze Healthy Store’y stały się miejscem, w którym konsumenci będą mogli zakupić nasze produkty oraz zjeść coś zdrowego i oderwać się od pędu codziennego życia - mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.

Healthy Store’ów w najbliższym czasie powstanie więcej. - Spodziewamy się dużego zainteresowania zarówno ze strony klientów, jak i potencjalnych partnerów. W najbliższym czasie planujemy rozwijać własne punkty sprzedaży stacjonarnej, a w dalszej perspektywie również sieć franczyzową. Kolejny punkt pojawi się w poznańskim centrum handlowym Posnania jeszcze w tym roku - dodaje Błaszczyk.

W przyszłym roku punkty sprzedaży Healthy Store Foods by Ann mają być otwarte także w: Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Trójmieście oraz Rzeszowie. Docelowo poza sklepami własnymi marki, mają się znaleźć także punkty franczyzowe.

Foods by Ann to marka sygnowana nazwiskiem Anny Lewandowskiej, która powstała w 2016 roku. Obecnie portfolio produktów pod marką Foods by Ann obejmuje ponad 100 pozycji. Dostępne są one w punktach należących do Grupy Lagardere (Relay, Inmedio, 1minute), w Auchan, Carrefourze, Żabce, sklepach na stacjach Shell, Lotos i PKN Orlen. Marka pojawia się także z akcjami in-outowymi w Lidlu.

Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni Healthy Store

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zniesmaczony
a myślalem, ze jest to portal dla o i z mediami....a nie targowisko ogłoszeń celebrytów.
0 0
odpowiedź
User
Axe
No, jak w Wilanowie, to musi być po angielsku - taki tam pełen kompleksu prowincji klimat.
Chyba że pani Lewandowska ma rozmach i to początek konkurencji dla Costy i Starbucksa
0 0
odpowiedź
User
Tutejszy Tutaj
Z całego serca życzę powodzenia. Healthy jest trendy, więc sukces prawdopodobny. Kiedy jednak czytam o sieci, wielkich planach czyli efekcie skali to będziemy mieć produkt healtypodobny i chipsy z buraka za 50 zł. (nie obrażądać buraka).
0 0
odpowiedź