SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016

Bank Zachodni WBK rozpoczyna kampanię pod hasłem „#12zawodnik” związaną z Euro 2016. Ambasadorami akcji, przygotowanej i realizowanej przez agencje Red8 Advertising, Red8 Digital i Propeller, są Anna Lewandowska i Mateusz Borek.

W kampanii BZ WBK będzie zachęcać do oglądania transmisji meczów Euro 2016 oraz kibicowania naszej reprezentacji. Uruchomiono już stronę 12zawodnik.bzwbk.pl, na której będą realizowane różnego rodzaju konkursy i inne aktywności, m.in. z youtuberami. Jednocześnie będzie prowadzona promocja, w której za skorzystanie z oferty BZ WBK klienci otrzymają oryginalny szalik i opaskę dwunastego zawodnika.

- W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator młodego pokolenia, potrafiący porwać kibiców - opisuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK.

Anna Lewandowska w ostatnich latach reklamowała kosmetyki Gilette Venus i Rexona oraz była ambasadorką akcji „Stop zwolnieniom z WF”. Mateusz Borek to komentator piłkarski Telewizji Polsat, która będzie transmitowała wszystkie mecze Euro 2016. Od paru lat jest też ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej Betclic.

W ramach nowej kampanii BZ WBK od soboty emitowany jest w telewizji pierwszy z serii spotów sponsorskich. Cała kampania potrwa do połowy lipca.

Za strategię i kreację kampanii oraz działania w internecie odpowiadają agencje Red8 Advertising i Red8 Digital, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

BZ WBK od wielu lat promuje się przy transmisjach z meczów piłkarskiej reprezentacji Polski. W latach 2008-2010 był oficjalnym sponsorem drużyny narodowej, a w późniejszych latach nadal reklamował się przy transmisjach z jej meczów spotami z udziałem legendarnego brazylijskiego zawodnika Pelego. Z kolei przed Euro 2008 roku w reklamach banku wystąpił ówczesny trener naszej reprezentacji Leo Beenhakker.

Komunikacja marketingowa BZ WBK od lat jest oparta na wizerunku znanych osób, także zagranicznych. W poprzedniej kampanii banku brała udział Gole uOrkiestra.

Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Al Fons
Mati to dobry wybór, co do Pani Lewandowskiej - nie jestem pewien
0 0
odpowiedź
User
Ja.Kub
Pani nr 1000 od diet, sonda męża reklamująca garnki.
0 0
odpowiedź