SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AOL kupuje Quigo

AOL zrobiło kolejny krok w celu umocnienia swojej pozycji na rynku reklamy online.

Należący do koncernu medialnego Time Warner Inc. AOL zawarł porozumienie w sprawie zakupu firmy Quigo, specjalizującej się w umieszczaniu reklam tekstowych na stronach internetowych - informuje serwis MediaPost Publications.

Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione, ale według ekspertów jej wartość może wynieść około 340 milionów dolarów.

W ostatnich kilku latach AOL przejęło szereg firm zajmujących się internetową reklamą. Zaczęło się w 2004 roku od zakupu serwisu Advertising.com. Od tamtego czasu w rękach AOL znalazły się takie firmy jak Lightningcast (sieć reklamy wideo), Third Screen Media (reklama mobilna) oraz przejęta w lipcu obecnego roku Tacoda, zajmująca się reklamą behawioralną.

AOL stworzył także w ramach firmy oddzielną grupę o nazwie Platform-A, zajmującą się wyłącznie reklamą. W ramach tej grupy obok wyżej wymienionych firm przejętych przez AOL, będzie również funkcjonować Quigo.

Quigo działa w sektorze zdominowanym obecnie przez Google i Yahoo. Chodzi to o dostarczanie małych reklam tekstowych na strony internetowe, na podstawie treści jakie są na nich zawarte. Jednak w odróżnieniu od np. Google, Quigo pozwala swoim klientom na decydowanie, gdzie konkretnie ich reklamy mają być umieszczane.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: AOL kupuje Quigo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl