SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szef ramówki Playera odchodzi. W TVN Warner Bros. Discovery pracował 19 lat

Bartłomiej Główczyński, ostatnio szef ramówki platformy Player, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z polskim oddziałem firmy związany był od 2003 roku.

Bartłomiej Główczyński Bartłomiej Główczyński

Główczyński zamierza obecnie rozwijać działalność jako freelancer.

W Discovery od 2003 roku

Bartłomiej Główczyński z firmą związany był od 2003 r., gdy przyszedł do biura reklamy Discovery Networks w Polsce, by pracować jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014-2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych.

Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player.

Zmiany w pionie programowym TVN Warner Bros.Discovery

Przypomnijmy, że w lipcu grupa TVN Warner Bros. Discovery ogłosiła zmiany w strukturze pionu programowego po odejściu z firmy Edwarda Miszczaka. Bogdan Czaja objął funkcję group vice president programming & operation, Jarosław Potasz został group vice presidentem studios & productions. Lidla Kazen piastuje nowo powstałą funkcję dyrektorki kanału TVN. Szefem Playera pozostaje Maciej Gozdowski.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że w marcu br. Player.pl miał 1,5 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Szef ramówki Playera odchodzi. W TVN Warner Bros. Discovery pracował 19 lat

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
LOL a był do czegoś w ogóle potrzebny? Ramówka playera, a CEO-układacza telegazety też mają?
0 0
odpowiedź
User
Jimmy
To player potrzebował ramówki???
0 0
odpowiedź
User
kolis
Te amerykańskie nazwy typu "ad sales manager" to są tylko po to, by go nie nazwać "sprzedawca reklam"?
0 0
odpowiedź