SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Barwy szczęścia”; fot. Artrama „Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 1 września 2020 roku do 11 czerwca 2021 roku wyniosła 1,98 mln osób. Przełożyło się to na 13,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz również 11,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 9 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 2,57 mln oglądających.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do TVN, nadającego gł. „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 („Alarm!”; 8,83 proc. udziału) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,16 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja uplasowała się tuż za TVN.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 113,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daniel
To bardzo dobry serial codzienny, z dużą widownią. Szkoda tylko, że TVP ciągle zmienia godziny nadawania przesuwając je w różne strony o 5-10 minut. Przy serialu trwającym 25 minut to jakby zabierali połowę odcinka. O produkcje dające pozycje lidera warto dbać i o widzów, którzy są tego rodzaju serialom wierni od lat.
0 0
odpowiedź
User
Komo
slabe dobrze ze na wspolnej wakacje to bedzie ogladalnosc
0 0
odpowiedź
User
Komo
slabe dobrze ze na wspolnej wakacje to bedzie ogladalnosc
0 0
odpowiedź