SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com.

Beata Nanasik Beata Nanasik

- Idea Bank to marka, która stawia w swojej strategii na dalszy rozwój oparty o nowe technologie. To jedyny właściwy kierunek dla ambitnych marek, które chcą skutecznie i przyjaźnie komunikować się z klientem. Wyzwaniem jest zastosowanie właściwych proporcji w wykorzystaniu technologii i bezpośrednich relacji z klientem - mówi nam Beata Nanasik.

15 lat doświadczenia

Nanasik posiada ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w marketingu, głównie w instytucjach finansowych. Ostatnio, od sierpnia 2017r, była dyrektorem zarządzającym Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA.

W latach 2015-2017 była związana z Grupą Wirtualna Polska jako dyrektor odpowiedzialny za strategie kluczowych klientów branży finansowej. Wcześniej pracowała na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem w BNP Paribas Bank Polska (2009-2015), Dominet Banku (2007-2009) i Funduszu Mikro.

Od kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu i PR w Idea Banku było nieobsadzone. Wcześniej zajmował je Sławomir Gąsiorowski, który został prezesem Trader.com (należy do Agory SA), wydawcy serwisów Domiporta.pl i Autotrader.pl.

Dołącz do dyskusji: Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
help
Nie kojarzę, żeby Pani specjalizowała się w zarządzaniu kryzysowym. A Idea Bank teraz będzie potrzebował takiego człowieka.
0 0
odpowiedź
User
cocks
"Idea Bank to marka, która stawia w swojej strategii na dalszy rozwój oparty o nowe technologie. To jedyny właściwy kierunek dla ambitnych marek, które chcą skutecznie i przyjaźnie komunikować się z klientem. Wyzwaniem jest zastosowanie właściwych proporcji w wykorzystaniu technologii i bezpośrednich relacji z klientem"

Uwielbiam te okrągłe, PRowe pierdolety. Można by uznać, że wypluł to generator pierdoletów :) :)
0 0
odpowiedź
User
T
Gratulacje Beata, ale też gratulacje dla Idea Banku. Poznałem Beatę osobiście. Osoby z taką głęboką i szeroką znajomością branży finansowej i marketingu online w Polsce można policzyć na palcach jednej ręki (i to raczej ręki leciwego drwala).
0 0
odpowiedź