SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Betclic nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów

Marka bukmacherska Betclic została nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata. W ramach współpracy logo Betclic znajdzie się m.in. w centralnym punkcie frontu koszulek „Niebieskich”.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Logotyp Betclic zajmie miejsce w centralnej części frontu koszulki meczowej Ruchu oraz na strojach treningowych.

Branding pojawi się również m.in. na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości logo Betclic znajdzie się także na autokarze drużyny.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-pol-betclic-zaklady-lepsze-od-innych-boosted-odds-jak-dzial

Betclic gra z Ruchem Chorzów

Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „NIEBIESCY”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 PLN i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel.

Z okazji rozpoczęcia współpracy powstał film promocyjny, w którym w rolę lektora wciela się aktor Michał Żurawski – wieloletni kibic „Niebieskich”. To pierwszy efekt ścisłej kooperacji marki z klubem. Za produkcję odpowiada bowiem „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV. Bohaterem materiału jest Tomasz Foszmańczyk – kapitan chorzowskiej drużyny, który przeszedł z nią drogę od 3. ligi do PKO BP Ekstraklasy.

Dołącz do dyskusji: Betclic nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl