SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CD Projekt RED: rebranding na CDP.pl i start sklepu internetowego

Produkująca i dystrybuująca gry firmy CD Projekt RED zaprezentowała swoją nową nazwę - CDP.pl - i identyfikację wizualną. Jednocześnie uruchomiła swój sklep internetowy CDP.pl.

CD Projekt RED zmienił swoją nazwę na CDP.pl z powodu zmian zachodzących w firmie. - Rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość - opisuje Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.

Jednocześnie wystartował serwis internetowy CDP.pl, w którym będą oferowane gry - mają być dostępne szybko, w niskich cenach i, jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych.

Na starcie CDP.pl oferowanych jest w nim 30 gier wybranych spośród 300 z oferty firmy. Wkrótce na stronie będą pojawiać się nowe, m.in. „Chivalry: Medieval Warfare”, „Farming Simulator 2013” i „Of Orcs and Men”. Partnerami technologicznymi serwisu są Netia, Microsoft Polska i PayU.

Dołącz do dyskusji: CD Projekt RED: rebranding na CDP.pl i start sklepu internetowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kleo
z duzej chmury (wrecz jakiegos monsunu) maly deszcze, zeby nie powiedziec kapusniaczek.
0 0
odpowiedź
User
racz
Żenada robiona przez Radka Z plus tego pajaca z Hypera.

Ten pierwszy jedyne co potrafi t ogówniane projekty internetowe pozbawione jakiejkolwiek wartości i jakości, a drugi ma ADHD i mentalność 12 latka.
0 0
odpowiedź