SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CI Polsat zmienia logo i oprawę. „Odpowiedź na to, jak zmieniała się marka”

W poniedziałek 23 stycznia kanał dokumentalny Crime+Investigation Polsat (CI Polsat), należący do firmy A+E Networks, zmieni oprawę i logo. - Chcemy, aby odpowiadały temu jak marka Crime+Investigation zmieniła na przestrzeni ostatnich lat - wyjaśnia Wirtualnemeda.pl Tomasz Wysocki, digital & PR manager w A+E Networks Poland.

W nowym logo zrezygnowano ze skrótu „CI” na rzecz większej ekspozycji nazwy marki „Crime+Investigation”. Kanał jest wspólnym projektem A+E Networks UK oraz Telewizji Polsat, dlatego w logotypie nadal eksponowana jest marka Polsatu. Nowa oprawa stacji nawiązuje do jej kryminalnego profilu i jeszcze bardziej podkreśla treści programowe w ramówce.

Zmiana logo jest globalna i do połowy bieżącego roku zostanie przeprowadzona na wszystkich rynkach (ponad 70 krajów), na których kanał Crime+Investigation nadaje m.in. Wielka Brytania, Australia, RPA, Kanada czy Hiszpania.

- Zmieniamy się, gdyż chcemy by oprawa i nowe logo odpowiadały temu, jak się marka Crime+Investigation zmieniła na przestrzeni ostatnich lat i tego, co wydarzyło się w kategorii dokumentalnej. Dodatkowo mamy nadzieję, że zmiana oprawy, odświeżenie jej, kolejne głośne premiery na stacji przyciągną nowych widzów - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, digital & PR manager w A+E Networks Poland na rynku polskim i rumuńskim.

W ramówce CI Polsat znaleźć można filmy dokumentalne oraz reality-show. Wysocki podkreśla, że oferta kanału zmienia się cały czas. - Niedługo poinformujemy o kolejnej produkcji, nad którą pracujemy - zaznacza.

Crime+Investigation Polsat jest dostępny w Polsce od listopada 2011 roku i od początku nadaje program w jakości SD. Nadawca ma w planach uruchomienie wersji HD kanału CI. - Na razie nie mamy dokładnej informacji, kiedy przejdziemy na jakość HD - podkreśla Tomasz Wysocki.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2016 roku udział CI Polsat w rynku telewizyjnym wyniósł 0,15 proc.

Dołącz do dyskusji: CI Polsat zmienia logo i oprawę. „Odpowiedź na to, jak zmieniała się marka”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
odebrać prawo do nadawania grupie polsat
Największym błędem innych podmiotów jest to że decydują się na współprace z Grupą Polsat - widząc ale zakładając klapki na oczy że mają do czynienia z najgorszą TV w naszym kraju odznaczającą się prawie we wszystkim totalną głupotą i najgorszą z możliwych ofertą programową i jakością bez żadnej wartości we wszystkim co oferują oraz tworzą (...) przykładem niech będzie chociażby zmiana na gorsze we wszystkim stacji Viasat History lub Viasat Explore na coś co już nie jest warte oglądania po zmianie na Polsat Viasat History i Polsat Viasat Explore. Najważniejsze jak zawsze dla Grupy Przestępczej Polsat jest materializm, zachłanność, reklamy, reklamy, reklamy i robienie co im się tylko podoba ogłupiając innych i społeczeństwo...
0 0
odpowiedź
User
tołdi
Było: Mietek, włącz "siaj", teraz: Mietek włącz no "krajmplasinwetigajszyn..." no wiesz tą stacje co ma nawalone tyle liter w logo jakby książkę chcieli zmieścić.
0 0
odpowiedź
User
tom
Logo troszkę przypomina stare Cartoon Network z lat 90tych. Ogólnie zamiana na plus, tylko mogliby przejść na HD
0 0
odpowiedź