SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” i “Logo” z największymi spadkami, “Maxim” lepiej niż w grudniu

“CKM” i “Logo” to miesięczniki lifestylowe dla panów, które zanotowały największe spadki sprzedaży w styczniu br. względem stycznia ub.r. Najwięcej w zestawieniu zyskał “Stuff”. Drugi numer “Maxima” miał większą sprzedaż niż premierowe wydanie.

Liderem zestawienia pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika wyniosła w styczniu br. 72 168 egz. Tytuł ten względem stycznia ub.r. stracił 6,21 proc.

Na pozycję wicelidera z trzeciego miejsca awansował “Men's Health” (Motor-Press Polska), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,60 proc. do 66 299 egz.

Trzeci w rankingu był “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek w rankingu, wynoszący 31,30 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 50 079 egz. Sporo (28,07 proc.) stracił też plasujący się oczko niżej miesięcznik “Logo” (Agora).

Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn “Stuff” (Ginza Media Group). Jego sprzedaż ogółem poszła do góry o 10,25 proc. do 15 640 egz. Pismo to pozostało jednak na ostatnim miejscu rankingu. "Stuff" miał w tym roku łączony numer styczniowo-lutowy, podobnie jak w ub. r.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Playboy 72 168 76 946
Men's Health Edycja Polska 66 299 65 257
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 50 079 72 894
Logo 44 534 61 911
Maxim Polska 28 229 -
Stuff 15 640 14 186
 
Forbes. Profit 37 100 42 941


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r., największy wzrost sprzedaży ogółem  zanotował “Playboy”. Jego wynik wzrósł o 61,65 proc. To efekt m.in. tego, że do numeru styczniowego dołączono kalendarz z rozebranymi dziewczynami i wsparto go kampanią (więcej na ten temat). Najwięcej stracił natomiast magazyn “CKM” (- 29,35 proc.).

Drugi, styczniowo-lutowy numer miesięcznika “Maxim Polska” (Ginza Media Group) miał sprzedaż ogółem na poziomie 28 229 egz., czyli o 6,09 proc. większą od sprzedaży pierwszego, grudniowego numeru, który trafił na rynek w listopadzie ub.r. Wydanie to pozostawało jednak w sprzedaży przez dwa miesiące.

Wirtualnemedia.pl styczeń grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Playboy 72 168 44 644
Men's Health Edycja Polska 66 299 60 259
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 50 079 70 885
Logo 44 534 36 498
Maxim Polska 28 229 26 608
Stuff 15 640 11 480
 
Forbes. Profit 37 100 28 731

Dołącz do dyskusji: “CKM” i “Logo” z największymi spadkami, “Maxim” lepiej niż w grudniu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kindel
Nic dziwnego CKM to dno dla wieśniaków. No ale jak chce się zatrudniać wszystkich na umowę o współpracę........
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Te dane świadczą także jaka jest polityka medialna w Polsce, oraz braki samo-świadomości u mężczyzn! Ogólna polityka "pro kościelna" dezorientuje świadomość mężczyzn w kraju; no i mamy teraz tego spalone żniwa :((
0 0
odpowiedź
User
uciekajcie
uciekajcie
0 0
odpowiedź