SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool

W punktach sprzedaży prowadzona jest BTL-owa kampania wprowadzająca na rynek napój Kubuś Scool. Akcja obejmuje promocje konsumenckie i animacje sprzedaży.

W ramach BTL-owej kampanii wprowadzanego do sprzedaży napoju Kubuś Scool prowadzona jest promocja pod hasłem "Wyhacz swój clicklock". Akcja opiera się na mechanizmie buy&get: za zakup 3 produktów tej marki otrzymuje się zawieszkę do butelki, natomiast do sześciopaków dołączone zostały doorstopy, czyli tabliczki z różnymi hasłami do naklejenia na drzwi. Ponadto w ramach działań odbywają się animacje sprzedaży, w czasie których rodzice i dzieci są zachęcani do spróbowania napoju i wzięcia udziału w zabawie plastycznej.

kubuc

Akcja jest prowadzona w wybranych sklepach i sieciach handlowych na terenie całej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, która również realizuje wszystkie działania promocyjne.

Dołącz do dyskusji: Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl