SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz mniejsze przychody Gino Rossi

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy modowej Gino Rossi wyniosły w okresie styczeń-wrzesień 2009 r. 128,6 mln zł, co oznacza spadek o 11,9% wobec analogicznego okresu poprzedniego roku, podała spółka we wtorek. Sprzedaż spółki zależnej Simple Creative Products wyniosła w tym okresie 46,2 mln zł.

"Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównej mierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej" - czytamy w komunikacie.

Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi", "simple", "geox" oraz "vanita". Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - wrzesień 2009 r. wyniósł 72,5%, podała firma.

W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedaż detaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 14,1%. Sprzedaż detaliczna sklepów własnych: "gino rossi", "geox", "vanita" wyniosła 58,5 mln zł (odnotowano 0,5% spadek sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepów własnych z marką "simple" w wysokości 34,7 mln zł (odnotowano 51,9% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).

Spółka Gino Rossi miała 5,97 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 roku wobec 2,14 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 88,17 mln zł wobec 93,27 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsze przychody Gino Rossi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl