SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB tworzy agencję Uncreative Agency. "Napędzana sztuczną inteligencją"

Agencja reklamowa DDB uruchomiła Uncreative Agency - pierwszą w pełni zautomatyzowaną i opartą na sztucznej inteligencji agencję kreatywną. Tworzone przez nią kreację powstają bez udziału człowieka.

Uncreative Agency, która według DDB jest pierwszą na świecie w pełni zautomatyzowaną agencją kreatywną, zadebiutowała 27 stycznia postem na LinkedIn.

Rozwiązanie to testowało już wielu marketerów, w tym dyrektorzy wyższego szczebla w Coca-Cola, Heineken, Salesforce, Google, Nike, rząd Wielkiej Brytanii, Accenture, Deloitte, rząd Australii i różne agencje brandingowe.

Co minutę generowane są dwie kreatywne propozycje.

George Strakhov, chief strategy officer w DDB EMEA i jego zespół w NORD DDB, zapraszają użytkowników do przesłania prostego, jednozdaniowego briefu, który w ciągu kilku minut generuje unikalną kreatywną propozycję – bez udziału człowieka i budżetu.

DDB z jednej strony przyznaje, że nie jest to produkt godny agencji, ale też wierzy, że uczenie maszynowe w połączeniu z prawdziwym talentem kreatywnym ma prawdziwy potencjał dla klientów.

- Odruchową reakcją naszej branży jest zawsze stwierdzenie, że sztuczna inteligencja nigdy nie będzie tak kreatywna jak człowiek. Ale pracując z AI przez ostatnie pięć lat, uważam, że ten pogląd jest krótkowzroczny. Wielka kreatywność może zrodzić się z przypadkowości. Po prostu musimy z tym pracować - powiedział Strakhov.

Celem DDB jest, aby RAND, nowo utworzona dedykowana hybrydowa platforma kreatywna, działała jako inkubator dla generatywnych start-upów AI w celu wzmocnienia prawdziwego procesu twórczego.

Dołącz do dyskusji: DDB tworzy agencję Uncreative Agency. "Napędzana sztuczną inteligencją"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kek
następny stunt
0 0
odpowiedź
User
:)
first movers advantage
0 0
odpowiedź
User
Bogaty z domu
wreszczie ziszcza sie marzenie marketerow... mozna nie placic za prace
0 0
odpowiedź