SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Debatę” śledziło 860 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

Publicystyczny cykl „Debata” oglądało średnio 858 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,41 mln zł.

fot. tvp fot. tvp

Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny cykl „Debata” nadawany był w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, w okresie od 19 stycznia do 23 lutego br. Wszystkie sześć wydań oglądało średnio 858 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,18 proc. w grupie 4+ i 3,49 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

Data

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

26-01-2016

20:25:44

1 139 905

6,93%

23-02-2016

20:26:14

897 011

5,48%

16-02-2016

20:28:50

891 202

5,34%

Jedynka w paśmie nadawania „Debaty” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł aż 34,66 proc. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 11,41 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 739 818

34,66%

29,25%

Polsat

1 889 019

11,41%

15,67%

TVN

1 266 434

7,65%

9,06%

TVP1 - Debata

858 141

5,18%

3,49%

W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiali na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność. Program prowadzili Krzysztof Ziemiec i Michał Adamczyk.

Wpływy TVP1 wokół emisji programu wyniosły 1,41 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Od przyszłego tygodnia Jedynka w dotychczasowym paśmie „Debaty” emitować będzie audycję Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, która wrci do ramówki stacji po kilku latach przerwy (dowiedz się więcej).

Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 12,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „Debatę” śledziło 860 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lola
To naprawdę szokująco dziwne, że nikt nie chce w głównej antenie w prime time oglądać gadających głów o polityce… Ktoś kto wpadł na ten pomysł powinien dostać nagrodę za telewizyjny debilizm roku. No chyba, że jest podwójnym agentem i pracuje dla konkurencji:)
0 0
odpowiedź
User
ery
A mnie ta debata się podobała. Faktycznie może nie jest to program na ścisły prime time, ale ok. 21;30 mogliby puszczać taki cykl debat.
0 0
odpowiedź
User
kazik
No i dobrze , może oglądać i 100 tyś . bezmózgowców u Nas bez liku, Niech oglądają do woli chłamy nie wymagające POmyślunku
0 0
odpowiedź