SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu tworzy Global Media Practice

Grupa reklamowa Dentsu tworzy strukturę Global Media Practice. Jej prezesem mianowano Williama Swayne'a. 

William Swayne, który rozpoczął karierę w należącej do Dentsu agencji mediowej Carat w 2000 roku, został mianowany prezesem Global Media Practice - nowej spółki w grupie Dentsu w ramach restrukturyzacji i trwającej reorganizacji „One Dentsu”.

Dentsu mianowało też dwie inne osoby na porównywalne stanowiska na szczeblu korporacyjnym: Pete'a Steina na prezesa globalnej praktyki CXM oraz Yasuharu Sasaki na globalnego dyrektora kreatywnego i szefa globalnej praktyki kreatywnej.

- Tworząc Global Media Practice Dentsu składa oświadczenie na temat tego, jak będzie wyglądać przyszłość zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań dla klientów – powiedział Jean Lin, prezes grupy ds. globalnych praktyk w Dentsu. 

W ramach swojej nowej roli William Swayne, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. klientów Dentsu Aegis Network, będzie współpracował z prezesami globalnych marek medialnych Dentsu, w tym Fioną Lloyd z Carat i Amandą Morrissey z iProspect, a także z platformą programowego zarządzania mediami Amplifi.
 

Dołącz do dyskusji: Dentsu tworzy Global Media Practice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl