SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Disney Channel liderem, rekordowy wzrost Nickelodeon

Liderem kanałów dziecięcych był w marcu Disney Channel. Liderem wzrostu okazał się Nickelodeon, zaś najwięcej stracił Jetix Play.

Disney Channel miał 1,1 proc. udziału w rynku. Kolejne pozycje przypadły Disney XD oraz Cartoon Network. Nickelodeon zwiększył swój udział o 104,8 proc. do 0,3 proc.  - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 




 

GRUPA 4+ ROK 2009 ROK 2010
KANAŁ AMR SHR% AMR SHR%
Disney Channel 67 740 1,023 70 027 1,102
DisneyXD/Jetix 58 819 0,888 61 557 0,969
Cartoon Network 56 664 0,856 56 787 0,894
MiniMini 58 517 0,883 49 203 0,774
BBC CBeebies 29 187 0,441 31 474 0,495
Nickelodeon 9 658 0,146 18 983 0,299
JimJam b. monitoringu b.monitoringu 18 632 0,293
Boomerang 15 244 0,230 14 588 0,230
ZigZap/Hyper 10 024 0,151 7 377 0,116
JetixPlay 6 700 0,101 4 584 0,072


Wśród najmłodszych widzów między 4 a 15 rokiem życia liderem z 6,94 proc. udziału w rynku był Disney Channel. Najwięcej zyskał Nickelodeon , duże spadki zanotowały Zig Zap i Jetix Play.

GRUPA 4-15 ROK 2009 ROK 2010
KANAŁ AMR SHR% AMR SHR%
Disney Channel 40 202 6,775 38 902 6,942
DisneyXD/Jetix 34 435 5,804 38 029 6,786
Cartoon Network 31 485 5,306 35 278 6,295
MiniMini 26 914 4,536 24 108 4,302
BBC CBeebies 13 440 2,265 13 374 2,386
Nickelodeon 6 565 1,107 12 593 2,247
JimJam b. monitoringu b. monitoringu 7 906 1,411
Boomerang 7 513 1,266 7 526 1,343
ZigZap/Hyper 5 865 0,988 3 546 0,633
JetixPlay 4 012 0,676 2 646 0,472


 Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media. 

Dołącz do dyskusji: Disney Channel liderem, rekordowy wzrost Nickelodeon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl