SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bank direct (wideo)

2 lutego rusza wizerunkowa kampania internetowego Volkswagen Bank direct pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Kampanię zaplanowano w telewizji, prasie i internecie.

- Przekaz kierujemy do osób nie tylko wykonujących wolne zawody. Chodzi nam o ludzi samodzielnych, którzy nie boją się podejmować odważnych decyzji, cenią niezależność oraz potrzebują łatwego i prostego dostępu do konta bankowego - powiedział wczoraj Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct. Obsługa w banku odbywa się wyłącznie poprzez internet i telefon.

Kampanię początkowo zaplanowano w telewizji. Spoty można będzie zobaczyć w TVP, TVN, TVN 24, na Polsacie, w Discovery oraz w wybranych kanałach AtMedia. W kolejnych etapach kampania obejmie zasięgiem również prasę. Przygotowano też portal dlawolnychzawodowcow.pl, wykonany przez agencję MRM Worldwide.

- Chcieliśmy przełamać sztampowe polskie kampanie banków, na których widać spadające z nieba pieniądze - dodaje Augustowski.

Na filmach widać pracę Anny, kierownika robót strzałowych, Jana, kontrolera bezpieczeństwa i jakości oraz Piotra, który jest wolontariuszem i chirurgiem.

Kreację przygotowała agencja Tippingpoint. Planowaniem zajął się MindShare.

Dołącz do dyskusji: 'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bank direct (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl