SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DougFaberFamily z MTV Polska

Agencja DougFaberFamily na zlecenie MTV Networks Polska przygotowuje koncepcje pozycjonowania i komunikację wprowadzającą polską edycję popularnego programu - MTV Cribs na polski rynek.

DFF będzie odpowiedzialna za pozycjonowanie programu, stworzenie strategii komunikacji oraz kreację. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie swym zasięgiem TV, prasę, outdoor, Internet i wybrane działania BTL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania planowana jest na kwiecień 2008 r.

Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily z MTV Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl