SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dove promuje kobiecą czekoladę

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania wprowadzająca czekoladę Dove. Marka promowana jest pod hasłem "Moja chwila. Moje Dove" jako delikatna i kobieca.

Wprowadzana przez firmę Mars Polska czekolada Dove pozycjonowana jest jako kobieca, zmysłowa i delikatna. Prowadzona od początku listopada przede wszystkim w telewizji, prasie i internecie kampania reklamuje markę pod hasłem "Moja chwila. Moje Dove".

dove

Kreację kampanii prasowej i internetowej, w której wykorzystano zdjęcia autorstwa Zuzy Krajewskiej, Bartka Wieczorka i Jacka Wołowskiego, oraz adaptację kopii telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa TBWA, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

  • Więcej informacji:
  • Dove

Dołącz do dyskusji: Dove promuje kobiecą czekoladę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl