SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W lipcu drugi sezon serialu „Sky Rojo”

Od 23 lipca na platformie Netflix zadebiutuje drugi sezon serialu twórców „Domu z papieru” - „Sky Rojo”. Będziemy w dalszym ciągu śledzili perypetie trójki prostytutek, uciekających przed swoją przeszłością i prześladowcami.

Fabuła koncentrować się będzie na kontynuacji opowieści z sezonu pierwszego. Coral (Verónica Sánchez), Wendy (Lali Espósito) i Gina (Yany Prado) ścigane przez Romea, Moisésa i Christiana, w dalszym ciągu walczą o swoją wolność. Nie poddają się mimo, że ich ucieczka z każdą sekundą staje się coraz trudniejsza. Dziewczyny są zjednoczone bardziej niż kiedykolwiek, a lojalność ich prześladowców względem siebie jest wystawiona na próbę.
 

 

Netflix oficjalnie potwierdził powrót serialu. W drugiej odsłonie będzie liczył osiem 25-minutowych odcinków, na razie nie wiadomo jaka będzie dokładnie obsada.

W pierwszym sezonie (już dostępny na Netflixie) twórcami i producentami wykonawczymi byli Álex Pina i Esther Martínez Lobato, wraz z Jesúsem Colmenarem. Co-producenci to: David Barrocal, Migue Amoedo oraz David Victori. Reżyserami serialu są: Jesús Colmenar, Óscar Pedraza, David Victori, Albert Pintó, Javier Quintas oraz Eduardo Chapero-Jackson.

Za scenariusz odpowiadają: Álex Pina, Esther Martínez Lobato, David Barrocal, David Oliva, Javier Gómez Santander, Juan Salvador López oraz Mercedes Rodrigo. Serial produkuje grupa medialna Vancouver Media, założona pod koniec 2016 roku przez Álexa Pina.

Ponad 200 milionów subskrybentów Netfliksa

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.

Według badania Mediapanel w lutym 2021 r. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,1 mln polskich internautów. Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2020 r. Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 17 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 r. może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 r. - 26 mld dolarów.

 

Dołącz do dyskusji: W lipcu drugi sezon serialu „Sky Rojo”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl