SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej"

Wpływy reklamowe dzienników w styczniu 2009 roku spadły o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła 'Gazeta Wyborcza i 'Dziennik', zyskała 'Rzeczpospolita' i "Fakt" - raport Wirtualnemedia.pl.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w styczniu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 60 mln zł, czyli o 15 mln zł wobec analogicznego okresu 2008- wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 19,5 mln zł (spadek o 2,3 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Rzeczpospolitej" (Presspublika) - 13,38 mln zł (wzrost o 0,8 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 164 mln zł w styczniu 2009 r. wobec 184 mln zł w 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok / Miesiąc I.2009
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 164 625 647 zł
GAZETA WYBORCZA 60 109 262 zł
POLSKA 19 539 385 zł
RZECZPOSPOLITA 13 387 976 zł
FAKT 11 490 147 zł
DZIENNIK 9 756 020 zł

Rok / Miesiąc I.2008
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 184 106 261 zł
GAZETA WYBORCZA 75 041 464 zł
POLSKA 21 870 738 zł
DZIENNIK 12 653 482 zł
RZECZPOSPOLITA 12 626 952 zł
FAKT 10 576 171 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl