SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki telewizyjne zyskują, „Tele Świat” liderem

We wrześniu br. wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem września ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 390 770 egz., czyli o 6,87 proc. więcej niż rok wcześniej - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 205 634 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,05 proc.

Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 194 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.

Wirtualnemedia.pl wrzesień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 390770 365660
TV14 205634 193917
Ekran TV 66194 65968


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. także wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj zyskał „Tele Świat” - było to 11,38 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP wrzesień sierpień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 390770 350845
TV14 205634 203582
Ekran TV 66194 64823

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne zyskują, „Tele Świat” liderem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tromek
Jerry? Gdzie jesteś?
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Jego życie straciło sens
0 0
odpowiedź