SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Marciniak reklamuje PKO BP Ekstraklasę w Canal+

Canal+ Polska zaczyna kampanię reklamującą transmisje i programy dotyczące piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Bohaterem akcji jest sędzia Szymon Marciniak.

Kampania podkreśla, że w nadchodzącym sezonie Canal+ Polska pokaże wszystkie 306 meczów z 34 kolejek PKO BP Ekstraklasy, co łącznie daje 27 540 minut transmisji. Mecze będą komentowali m.in. Adam Marchliński, Bartosz Gleń, Marcin Rosłoń, Piotr Glamowski, Robert Skrzyński, Michał Mitrut i Rafał Dębiński, a wśród stałych ekspertów będą Tomasz Wieszczycki, Kamil Kosowski, Michał Żewłakow i Adam Szała.

Można też będzie oglądać stałe magazyny dotyczące PKO BP Ekstraklasy: „Superpiątek”, sobotnią „Ligę+”, niedzielną „Ligę+ Extra” oraz poniedziałkową „Ekstraklasa po Godzinach”. Natomiast na profilach społecznościowych Canal+ Sport pojawiać się będą kolejne odcinki magazynów „Liga gra” i „Piłkarski Młyn” oraz felietony wideo Mateusza Rokuszewskiego „Roki wyjaśnia”.

W związku ze startem sezonu nadawca przygotował promocję dotyczącą jego platformy streamingowej Canal+ online: pakiet Canal+ (m.in. z ofertą sportową) w opcji 6-miesięcznej kosztuje 39 zł miesięcznie, a od 24 lipca taka stawka będzie dostępna przy zakupie na 12 miesięcy. To o 10 zł taniej od standardowej ceny, warunkiem jest zapłacenie z góry za cały okres subskrypcji.

Kampania reklamowa, której ambasadorem jest sędzia Szymon Marciniak, ruszyła w poniedziałek, obejmuje media tradycyjne, internet (m.in. aktywności w social media, w tym współpraca z influencerami) oraz punkty sprzedaży Canal+. Przygotował ją zespół kreacji Canal+ Polska. Działania potrwają do końca września.

Canal+ od wielu lat pokazuje wszystkie lub prawie wszystkie mecze PKO BP Ekstraklasy. Nowy sezon rusza w najbliższy piątek, nadawca za prawa do transmisji przez najbliższe trzy sezony będzie płacił ponad 300 mln zł rocznie. Sublicencji, obejmującej transmisję jednego meczu z kolejki i skróty wszystkich, nie kupiła na razie Telewizja Polska.

Dołącz do dyskusji: Szymon Marciniak reklamuje PKO BP Ekstraklasę w Canal+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gygy
Ten produkt to dno
9 6
odpowiedź
User
fgh
Nie wyobrażam sobie żeby w UK ktoś transmitował mecz np. Premier League na YT bo właściciel praw nie znalazł dla niej jakieś poważnej stacji do pokazywania.
9 6
odpowiedź
User
Larg
Po tych jego kajaniach że niby nie wiedział w jakim spotkaniu uczestniczył człowiek zupełnie niewiarygodny. Dla kasy zrobi bardzo wiele. Honor i sędzia Marciniak to wykluczające się pojęcia. Cóż bierze wzór z bossa Infantino. Bagno.
9 7
odpowiedź