SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”

Enea unieważniła ogłoszony pół roku temu przetarg na planowanie i zakup mediów. Firma uzasadnia, że zmodyfikowała swój budżet mediowy, bo zmieniły się warunki gospodarcze i ekonomiczne.

„Przetarg został ogłoszony pół roku temu, wówczas panujące warunki gospodarcze i ekonomiczne wyznaczyły nam inne założenia budżetowe. Obecnie, musimy dostosować je do panującej sytuacji finansowej i rynkowej, a także zmienić założenia dotyczące współpracy z domem mediowym” - czytamy w komunikacie Enei. Firma dodaje, że po dostosowaniu tych kryteriów ogłosimy termin nowego przetargu.

Poprzednio Enea współpracowała z domem mediowym Mindshare. Niedawno firma zmieniła agencję reklamową, wybierając Heads Advertising w miejsce Grupy Codex (przeczytaj o tym więcej).

  • Więcej informacji:
  • Enea

Dołącz do dyskusji: Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łotde
Interesujące, nie wystarczyło zweryfikować zadanie dla agencji? Logiki nijakiej w tym nie widzę. Zmieniły się warunki gospodarcze i ekonomiczne dla dosawców energii elektrycznej??? WTF?
0 0
odpowiedź
User
Pan Kokos
@ Łotde
- ano zmieniły się i to bardzo. W wyniku decyzji UOKIK Enea nie połączy się z PGE, a jak to wpływa na całą strategię komunikacji i alkoacji budżetu to chyba nie muszę dodawać. Inna sprawa, że mogli wcześniej się zdecydować, bo decyzja UOKIK jest już znana od ponad roku i wszelkie znaki na niebie i ziemi mówiły że nie ma szans na przewalczenie odwołania w sądzie. Na wyłonienie najlepszego DM też nie powinno to mieć aż takiego wpływu.
0 0
odpowiedź
User
account
A zapłacili za pracę ludzi, którzy wykonali robotę przygotowując strategię mediową, analizy i media plany do tego przetargu? Wątpię. Teraz domy mediowe powinny się wypiąć i niech Enea szuka jelenia, który odwali całą pracę i liczy na to, że im się teraz nie odwidzi.
0 0
odpowiedź