SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook uruchamia nową platformę dla reklamodawców

Atlas to nowe narzędzie, na którym Facebook zamierza zbudować swoją sieć reklamową pozwalającą markterom precyzyjnie docierać z reklamami do użytkowników serwisu.

Atlas będzie narzędziem zbudowanym na podstawie platformy o nazwie Atlas Advertiser Suite, którą Facebook kupił w 2013 roku od Microsoftu.

Atlas ma być kompleksowym rozwiązaniem przeznaczonym dla reklamodawców, pozwalającym precyzyjnie zarządzać kampaniami reklamowymi oraz prowadzić pomiary ich skuteczności. Facebook zapowiada, że sieć reklamowa oparta na Atlasie zwiększy szanse dotarcia do odbiorców odwiedzających zewnętrzne, nienależące do tego portalu strony internetowe oraz używających aplikacji mobilnych.

Chociaż Facebook notuje ostatnio wzrost dochodów z reklamy mobilnej na poziomie 150 procent rok do roku, to pozostaje w tyle za swoim największym konkurentem - Google. Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka, powiedziała agencji Reuters, że obecnie portal ma ponad 1,5 miliona klientów jego oferty reklamowej, a liczba ta rośnie w widoczny sposób we wszystkich regionach świata. Według Sandberg zastosowanie takich narzędzi jak Atlas pozwoli partnerom biznesowym serwisu na precyzyjne przekazywanie promowanych treści i reklam wybranym grupom docelowym.

W I połowie br. Facebook zanotował 2,91 mld dolarów wpływów, z czego 2,68 mld pochodziło z reklam (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Facebook uruchamia nową platformę dla reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl