SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fikcyjna choroba w kampanii Burn

Zakończyła się pierwsza faza kampanii napoju Burn. W jej ramach w sieci,radiu, prasie i outdoorze pojawiały się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB).

Na potrzeby kampanii teaserowej portal o2.pl stworzył witrynę poświęconą "chorobie" (www.nrub.o2.pl). Teksty dotyczące schorzenia pojawiły się także w serwisach tematycznych (pardon.pl, sfora.pl, egoisci.pl), a także w dzienniku 'Metro'.

metro

W drugim etapie kampanii, który rozpoczął się wczoraj, ujawniono 'antidotum na NRUB' - napój Burn.

Koncept kampanii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, kreację przygotowywała agencja Publicis. Jej grupą docelową są osoby w wieku 19-29 lat, mieszkające w dużych miastach.
Producentem Burn jest koncern Coca Cola.

  • Więcej informacji:
  • Burn

Dołącz do dyskusji: Fikcyjna choroba w kampanii Burn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl