SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupy TVP i TVN Warner Bros. Discovery na czele oglądalności w I półroczu

W pierwszym półroczu 2022 roku najwyższy łączny udział w rynku telewizyjnym wśród grup głównych nadawców miała Telewizja Polska. Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat na czele znalazło się TVN Warner Bros. Discovery.

Łączny udział wszystkich kanałów Telewizji Polskiej w pierwszym półroczu 2022 roku wyniósł 27 proc. To o 5,16 proc. mniej niż w pierwszym półroczu 2021 roku - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Udział wszystkich stacji TVN Warner Bros. Discovery w zeszłym półroczu wyniósł 23,39 proc., czyli o 2,81 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Dało to grupie drugą lokatę w zestawieniu po awansie z trzeciej.

Na trzecie miejsce spadła Grupa Polsat, której łączny udział uplasował się na poziomie 21,65 proc., o 5,09 proc. mniejszym niż w pierwszym półroczu 2021 roku.

Tuż za podium uplasowały się dwie stacje, należące do Telewizji Puls. Ich średni miesięczny udział wyniósł 4,48 proc, po spadku o 13,18 proc. Czołową piątkę uzupełnia Grupa Kino Polska (2,35 proc.; w dół o 8,20 proc.).

W top 10 uplasowały się jeszcze tacy nadawcy, jak: Paramount Global (1,89 proc.; - 9,57 proc.), Disney (1,72 proc.; - 1,71 proc.), Canal+ Polska (1,47 proc.; + 6,52 proc.), Modern Times Group (0,75 proc.; + 8,70 proc.) i Turner Broadcasting System (0,64 proc.; - 26,44 proc.).

TVN Warner Bros. Discovery na czele w 16-49

W grupie komercyjnej największy łączny udział wśród głównych nadawców miała Grupa TVN Warner Bros. Discovery. Jej średni wynik w pierwszym półroczu 2022 roku to 25,23 proc., o 1,45 proc. mniej niż w pierwszym półroczu ub.r.

Druga była Grupa Polsat. Jej kanały w tej grupie wiekowej w zeszłym półroczu miały łącznie 22,20 proc. udziału, po spadku o 8,45 proc.

Podium uzupełnia Telewizja Polska, której wynik w pierwszym półroczu br. zmalał o 6,08 proc. do 18,38 proc.

Wynik czwartej Grupy TV Puls to 5,45 proc., po spadku o 11,95 proc., a piątego Paramount Global - 2,52 proc. (w dół o 14,29 proc.).

TVN Warner Bros. Discovery wyprzedziło Grupę Polsat w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 na pierwsze miejsce awansowała grupa kanałów należąca do TVN Warner Bros. Discovery (24,35 proc.; + 0,29 proc.), która wyprzedziła Grupę Polsat (22,84 proc.; - 7,68 proc.).

Dołącz do dyskusji: Grupy TVP i TVN Warner Bros. Discovery na czele oglądalności w I półroczu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek świrek
Jakiś dramat jest z grupą TV PULS. Lombard i filmy klasy B i C przestają działać zwłaszcza jak zdecydowanie nowsze i silniejsze tytuły grupą docelowa znajduje za kilka zł w streamingu. Tam jest niezbędny pomysł na wzmocnienie ramówki bo inaczej będzie spirala śmierci i skończą jak Polonia1
0 0
odpowiedź