SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H&M wchodzi do metaverse dzięki współpracy z Roblox

Marka odzieżowa H&M wchodzi do świata metaverse za pośrednictwem platformy gier online Roblox. Gra powstała we współpracy z firmą Dubit.

Odzieżowa marka H&M nawiązała współpracę ze studiem metaverse Dubit, aby stworzyć H&M Loootopia, która pozwala graczom projektować wirtualne ubrania i wchodzić w interakcje z innymi projektantami.

Projekt obejmuje również minigry, sesje stylizacji, alternatywne światy i wydarzenia mające na celu edukację graczy w zakresie funkcjonowania branży modowej.

- Ludzie, którzy kupują i noszą odzież i akcesoria H&M, coraz częściej spędzają czas w wirtualnych przestrzeniach i cyfrowych światach – powiedziała Linda Li, szefowa ds. aktywacji klientów i marketingu w H&M Americas. Dodała, że to doświadczenie umożliwi klientom nowe sposoby interakcji ze sprzedawcą. - W nadchodzących latach H&M będzie nadal eksplorować tę szybko rosnącą przestrzeń wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości - dodała.

Współpraca z Roblox

W centrum gry znajduje się plac miejski, a gracze mają dostęp do innych światów, takich jak Rainbooow Fields, Neon Studiooo i Fabric Fooorest. Gracze muszą zbierać różne elementy mody, biorąc udział w minigrach, sesjach stylizacji i wydarzeniach, aby spersonalizować swoje awatary za pomocą unikalnych projektów odzieży. Mogą również dodawać utwory muzyczne, ruchy taneczne i akcesoria, aby ich projekty wyróżniały się na wybiegu.

Projekt był prowadzony przez Matta Whatleya z firmy Dubit. Andrew Douthwaite, dyrektor handlowy w Dubit, powiedział, że H&M chce zaoferować doświadczenie, które promuje „zabawę i zrównoważony rozwój”.  Na przykład, gdy nadszedł czas na zmianę stylu, zachęca się graczy do recyklingu starych ubrań w celu zdobycia „super ]rzadkich elementów”.

Interakcja społeczna pojawia się, gdy gracze mogą spotykać się ze znajomymi, aby wymieniać się ubraniami, robić sobie selfie lub podziwiać swoje najnowsze dzieła.

Max Heirbaut, global head of brand experience, metaverse, w H&M, dodał:  - W H&M chcemy zachęcić wschodzące pokolenie cyfrowych tubylców do wyrażania siebie poprzez modę zarówno poza ekranem, jak i na ekranie. H&M Loootopia to ekscytujący nowy świat, który wyzwala kreatywność i pozwala graczom tworzyć i rozwijać swoją wirtualną garderobę w Roblox, dzięki czemu mogą poczuć się jak najbardziej sobą poprzez swojego awatara.

To nie pierwszy raz, kiedy H&M zwraca się ku wirtualnym doświadczeniom. W 2021 roku firma modowa uruchomiła wyspę recyklingu ubrań w grze symulacyjnej Animal Crossing, która zawierała cyfrową wersję gwiazdy "Game of Thrones", Maisie Williams.

Dołącz do dyskusji: H&M wchodzi do metaverse dzięki współpracy z Roblox

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dliks
Metawerse tam nawet sami twórcy nie zaglądają
0 0
odpowiedź
User
i tak i nie
liczba komentarzy świadczy o tym kogo to obchodzi... ;)
0 0
odpowiedź