SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP

Dom mediowy Havas Media wygrał konkurs na obsługę mediową spółek należących do PKP SA. Pokonując w nim siedmiu konkurentów zdobył budżet szacowany na 35 mln zł netto.

Swoje oferty, oprócz zwycięskiego Havas Media, złożyły też Lowe Media, ZenithOptimedia Group, U2 Media oraz konsorcja firm: OMD i OHD, Star Media ze Star Digital, Just i Media Concept, Value Media z Equinox Polska i Maxus Warszawa oraz Mediacap SA z Carat Polska.

Havas Media będzie pracować dla PKP SA oraz PKP Intercity przy ich kampanii wizerunkowo-produktowej w pierwszym półroczu 2015 roku oraz dodatkowo zajmie się planowaniem i  zakupem mediów dla obu marek w latach 2015 i 2016.

Wartość budżetu zdobytego przez Havas Media wynosi 35 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
time
na nic milionowe promocje, jak dalej będą wozić pasażerów jak bydło. nie lepiej byłoby przeznaczyć tę kasę na poprawę taborów? a zima idzie ;)
0 0
odpowiedź
User
netto/brutto
budżet szacowany na 35 mln zł netto (43,04 mln zł brutto)

pięknie to sobie autor newsa wyliczył:)
0 0
odpowiedź