SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Innowacyjna propozycja agencji San Markos

San Markos współtwórcą Creative Thinking Tank

W drugi weekend maja miał miejsce zjazd członków Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych EURADA. Tematem przewodnim spotkania był launching unikalnego narzędzia CREATIVE THINKING TANK. Współtwórcą CTT jest agencja reklamowa San Markos - jedyna polska agencja przyjęta do sieci.

Spotkania agencji z takich krajów jak: Anglia, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy Polska i Szwajcaria, mają miejsce dwa razy w roku i służą wymianie doświadczeń oraz doskonaleniu oferty ukierunkowanej na klientów działających na kilku rynkach europejskich. Potrzeba klientów na zintegrowaną obsługę w całej Europie spowodowała, że na zjeździe EURADA do życia powołane zostało nowoczesne narzędzie pozwalające najefektywniej wykorzystać wiedzę i doświadczenie członków Eurada . Narzędzie to nazwane Creative Thinking Tank powstało z myślą o klientach międzynarodowych i jest wykorzystywane w sytuacji gdy jeden z klientów agencji należącej do Stowarzyszenia, zgłasza potrzebę na wykorzystanie międzynarodowego zespołu składającego się z art. directorów, copywriterów oraz strategów. Klient zgłaszający zapotrzebowanie na taki międzynarodowy "lotny" zespół specjalistów, sam decyduje z przedstawicieli jakich krajów ma się on składać. CTT może zostać wykorzystany przy budowaniu strategii na dany rynek lub rynki, tworzeniu samej kreacji itd.

Idea Creative Thinking Tank zrodziła się na zeszłorocznym spotkaniu w Helsinkach, gdzie spotkali się również art. directorzy z agencji członkowskich. Zespół międzynarodowy stworzył pełną strategię i koncepcję kreatywną dla klienta fińskiej agencji: firmy BOOLS. Powstała wówczas strategia marketingowa i kreatywna jest właśnie testowana, a jej launching ma nastąpić wiosną przyszłego roku.

Głównym założeniem członków EURADA jest współpraca międzynarodowa, polegająca na wymianie doświadczeń, badań i wiedzy o specyfice kulturowej danego rynku, umożliwiająca oferowanie usług reklamowych dla danego klienta poza jego rynkiem macierzystym. W praktyce pracując z jednym z członków EURADA, klient może myśleć o rynku dla swojego produktu znacznie szerzej. Dobrze zorganizowana struktura sieci agencji, znajomość lokalnych rynków i upodobań, umożliwia efektywne wprowadzenie produktu lub usług w całej Europie. Obecnie stowarzyszenie rozpatruje przyjęcie w swoje szeregi agencji reklamowej z Czech, Węgier i Rosji.

"Biorąc pod uwagę, że coraz częściej przygotowujemy kampanie dedykowane na rynki Europy Środkowej, tacy partnerzy pomogą nam w opracowaniu najlepszych koncepcji dla tych rynków. Przykładem takiej współpracy mogą być przygotowane przez nas materiały dla firmy Indykpol, gdzie współpracowaliśmy z agencją z Anglii i Niemiec." - twierdzi Magdalena Czaja - Prezes San Markos.

Dołącz do dyskusji: Innowacyjna propozycja agencji San Markos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl