Interia.pl: Nowy system reklamy kontekstowej
Interia.pl wprowadziła własny system reklamy kontekstowej - AdSearch. Dzięki współpracy z siecią reklamową ARBOmedia, oferowany produkt obejmuje swym zasięgiem ok. 90% polskich internautów.
- Głównym celem podjętej współpracy jest zbudowanie jak największego potencjału zasięgowego dla naszego systemu. Dzięki połączeniu sił największej na rynku sieci ARBOmedia i ponad 7-milionowego grona użytkowników Interia.pl, nasza oferta ma szansę dotrzeć do ponad 12 milionów internautów - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Interia.pl.
AdSearch daje możliwość emisji reklam w wyszukiwarkach lub na stronach tematycznych na podstawie porównania słów kluczowych. Prócz tradycyjnych boksów reklamowych pojawiających się w dopasowanym przez system serwisie, nowością jest wykorzystanie nieinwazyjnej reklamy w formie linków tekstowych. W dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta została treść reklamowa. AdSearch umożliwia również targetowanie czasowe i capping, pozwalający ustalić ilość emisji reklam dla pojedynczego użytkownika. Obie formy nie były dotychczas wykorzystywane na polskim rynku reklamy kontekstowej.
Według prognoz, rynek reklamy kontekstowej będzie sukcesywnie rósł. W roku ubiegłym wydatki na nią wyniosły szacunkowo 20% całościowego rynku reklamy on-line, co stanowi około 10% wzrostu w stosunku do 2005 r. Przypuszcza się, że w roku 2007 przekroczy próg 25%.
adsearch.interia.pl
Dołącz do dyskusji: Interia.pl: Nowy system reklamy kontekstowej