SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci zadają coraz więcej pytań

W ubiegłym miesiącu amerykańscy internauci odwiedzali strony typu question-and-answer prawie dziewięć razy częściej w porównaniu z lutym 2006 roku.

Liczba wizyt na tego typu stronach zwiększyła się w tym dwuletnim okresie aż o 889 procent. Porównując drugi tydzień marca bieżącego roku z drugim tygodniem marca roku ubiegłego, wzrost był również imponujący i wyniósł 118 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Zdecydowanie najczęściej odwiedzanym serwisem w tej kategorii był w okresie od 9 do 15 marca Yahoo Answers, który zanotował 74,05 procenta udziałów w rynku. Drugie miejsce zajął WikiAnswers (18,35 procenta udziałów w rynku), wyprzedzając Answerbag (4,51 procenta), Ask MetaFilter (1,8 procenta) oraz Askville (0,85 procenta).

Yahoo Answers był również liderem pod względem czasu spędzanego na omawianych stronach. Internauci z USA przeznaczali na przeglądanie stron tego serwisu średnio 9 minut i 9 sekund. Na kolejnych miejscach znalazły się tutaj: Askville (7 minut i 20 sekund), WikiAnswers (4 minuty i 17 sekund), Answerbag (3 minuty i 31 sekund) oraz Ask MetaFilter (1 minuta i 44 sekundy).

Z danych Hitiwise wynika również, że biorąc pod uwagę grupy demograficzne, większość amerykańskich internautów odwiedzających strony typu question-and-answer - 52 procent - stanowiły kobiety. Z kolei 24 procent ogółu użytkowników miało od 35 do 44 lat, a 21 procent od 25 do 34 lat.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Internauci zadają coraz więcej pytań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl