SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jaden Smith w globalnej kampanii Levi’s (wideo)

Popularna marka dżinsów Levi’s wraca po trzech latach z globalną kampanią marketingową "Kupuj lepiej, noś dłużej" (Buy Better, Wear Longer). Twarzami komunikacji są influencerzy z pokolenia Z oraz aktor i raper Jaden Smith.

W nowej kampanii Levi's zachęca do dłuższego użytkowania dżinsów, by zmniejszyć wpływ konsumpcjonizmu i produkcji na środowisko naturalne.

Do kampanii zaproszono młodych influencerów kojarzących się z aktywizmem społecznym i walką o zrównoważony rozwój planety. Są to raper Jaden Smith, gwiazda Manchesteru United Marcus Rashford, youtuberka Emma Chamberlain, aktywistka klimatyczna Xiye Bastida, przedsiębiorca Melati Wijsen i hip-hopowiec Xiuhtezcatl Martinez.

Jaden Smith jest współzałożycielem organizacji Just Water, angażuje się w szereg działań mających na celu dostarczenie dla potrzebujących wody pochodzącej ze zrównoważonych źródeł.

Levi's na rzecz zrównoważonego rozwoju

Na potrzeby akcji  Buy Better, Wear Longer przygotowano krótkie materiały wideo z ambasadorami, reklamy prasowe i digitalowe. Działania trwają także w mediach społecznościowych i kanałach influencerów  zaangażowanych w akcję.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa AKQA z San Francisco.

W Polsce ostatnia duża akcja reklamowa marki Levi's odbyła się w 2015 roku.

Dołącz do dyskusji: Jaden Smith w globalnej kampanii Levi’s (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl