SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Delecty podbija miasta

Do końca sierpnia potrwa silna kampania outdoorowa dań gotowych Delecta. W czerwcu blisko 900 tablic reklamowych zawisło w największych miastach Polski, m.in. Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Trójmieście, Poznaniu. Bannery wyeksponowano w portach mazurskich. Od lipca, dodatkowe ekspozycje pojawią się w 112 ośrodkach turystycznych. Równolegle, zaplanowano działania na łamach prasy kobiecej.

Celem kampanii jest wsparcie informacyjne i wizerunkowe kategorii dań gotowych Delecta, których asortyment w ostatnim czasie zwiększono o 5 dodatkowych pozycji produktowych, w tym trzy rodzaje pulpecików w łagodnych sosach, po które z pewnością sięgną również dzieci.

delecta

Tegoroczna kampania reklamowa dań gotowych, to już druga w historii Delecty.

- Poprzedni, 2007 rok okazał się bardzo dobry dla sprzedaży naszych produktów z tej kategorii - wyjaśnia Marcin Dzionek, senior product manager RFP - Było to wynikiem wielu działań związanych bezpośrednio z produktami - udoskonaliliśmy receptury, grafikę opakowań - oraz działań reklamowych. W ubiegłym roku, przeprowadziliśmy pierwszą outdoorową kampanię reklamową, która dała nam dynamiczny wzrost sprzedaży w odniesieniu do roku poprzedniego. Liczymy, że tegoroczne działania jeszcze bardziej ugruntują pozycję Delecty w tym segmencie. - dodaje Marcin Dzionek.

Na potrzeby kampanii, agencja "Czteryczwarte" przygotowała dwie kreacje graficzne. Pierwsza przedstawia konsumentom nowość - Pulpeciki w łagodnych sosach, druga informuje o daniach gotowych, które zostały nagrodzone tytułem "Produkt Roku - Innowacja 2008. Wybór Konsumentów", w niezależnym sondażu TNS OBOP. Obie wersje billboardów są eksponowane równolegle.

delecta

Dodatkowo, kampanię billboardową wspierają działania na łamach prasy konsumenckiej. Emisje reklam prasowych zaplanowano w lipcowych i sierpniowych wydaniach najpopularniejszych tytułów prasy kobiecej o różnym profilu tj.: Wysokie Obcasy, Claudia, Olivia, Świat Kobiety, Dobre Rady, Moje Gotowanie, Pani Domu, NAJ, Party i Gala.

Metryczka kampanii:
Rodzaj kampanii: outdoorowa i prasowa
Czas trwania: 1 czerwca - 31 sierpnia 2008 r.
Hasło kampanii: "Nowe Pulpeciki. Delektuj się łagodnym smakiem", "Zwycięstwo cieszy i smakuje"
Kreacje reklamowe: Czteryczwarte
Media: Starcom
Działania PR: Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Kampania Delecty podbija miasta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl