SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Gillette Sensor3

10 maja br. wystartowała telewizyjna kampania reklamowa maszynki jednoczęściowej Gillette Sensor3

Kampania, prowadzona pod hasłem: „Gillette Sensor3 – być może najlepsza jednoczęściówka, jaką kiedykolwiek wyrzuciłeś”, prezentuje nowy produkt Gillette – nowoczesną maszynkę z trzema sprężyście mocowanymi ostrzami, która oferuje szybkie i dokładne golenie.

Od 10 maja do 4 lipca br. 15- i 20-sekundowe spoty emitowane będą w TVP1, Polsacie, TVN-ie, TV4 oraz Discovery.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska.

Dołącz do dyskusji: Kampania Gillette Sensor3

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl