SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania RWE przestrzega przed "podglądaniem babki w piekarniku"

RWE prowadzi w prasie wielkanocną kampanię promującą racjonalne korzystanie z energii elektrycznej. Żartobliwa akcja przebiega pod hasłem "Podglądanie babki w piekarniku = 10% ulotnionej energii".

Wielkanocna kampania promująca racjonalne korzystanie z energii elektrycznej podkreśla, że można ją oszczędzać codziennie, także podczas przygotowań do świąt. Akcja jest prowadzona przez firmę RWE w żartobliwej konwencji wyrażonej w haśle "Podglądanie babki w piekarniku = 10% ulotnionej energii". - Mamy nadzieję, że taka kreacja zachęci kolejne osoby do oszczędnego korzystania z urządzeń elektrycznych w okresie, w którym pracują one ze wzmożoną mocą - uzasadnia Iwona Jarzębska z RWE Polska. - Chcemy pokazać, że świadome korzystanie z energii nie musi oznaczać rezygnacji z dotychczasowego standardu życia - zaznacza.

rwe

Akcja jest prowadzona w okresie przedświątecznym w dziennikach i tygodnikach, a jej uzupełnienie stanowi serwis internetowy www.swiadomaenergia.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Equinox.

  • Więcej informacji:
  • RWE

Dołącz do dyskusji: Kampania RWE przestrzega przed "podglądaniem babki w piekarniku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl