SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały dla dzieci: Disney Junior lepszy od Disney XD, Boomerang traci najwięcej

Disney Channel i Cartoon Network były w marcu br. - tak jak rok wcześniej - najpopularniejszymi kanałami dla dzieci. Na podium znalazł się jeszcze Disney Junior, który wyprzedził stację Disney XD, a najwięcej stracił Boomerang.

Disney Channel zanotował w marcu br. spadek udziału o 14,1 proc. do 0,84 proc., ale utrzymał się na pierwszym miejscu. Na drugiej pozycji pozostał Cartoon Network, którego wynik poszedł do góry o 4,1 proc. do 0,79 proc. Stało się tak, mimo że kanał w styczniu br. zniknął z oferty mającej 900 tys. abonentów platformy N.

Na trzecie miejsce z siódmego awansował kierowany do przedszkolaków Disney Junior, który objęty został pomiarem telemetrycznym w marcu ub.r. Zanotował on największy wzrost udziału w zestawieniu, wynoszący 85,8 proc., a jego udział uplasował się na poziomie 0,77 proc. Stacja ta zepchnęła z podium siostrzany kanał Disney XD, obecny w Polsce od kilkunastu lat, który znalazł się na czwartym miejscu z udziałem na poziomie 0,68 proc.

Największy spadek w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował Boomerang, którego udział spadł o 43,8 proc. do 0,20 proc. Stacja ta znalazła się na miejscu ósmym. Boomerang również zniknął na początku roku z oferty N.

marzec wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 62 974 0,972 52 626 0,835
Cartoon Network 49 378 0,763 50 072 0,794
Disney Junior 26 968 0,416 48 733 0,773
Disney XD 53 842 0,831 42 846 0,680
MiniMini 35 170 0,543 38 178 0,606
Nickelodeon 42 663 0,659 30 871 0,490
Polsat JimJam 28 946 0,447 22 897 0,363
Boomerang 22 785 0,352 12 486 0,198
teleTOON+ 5 722 0,088 7 772 0,123
BBC CBeebies 5 914 0,091 4 735 0,075


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był natomiast Cartoon Network
(7,51 proc. udziału, wzrost o 24,7 proc.), drugie miejsce zajął Disney XD (5,9 proc., - 8,5 proc.), a na podium uplasował się jeszcze Disney Channel (5,8 proc., - 7,5 proc.).

Największy spadek, wynoszący 42,5 proc. odnotował także Boomerang, zaś najwięcej zyskał teleTOON+, który powstał w październiku br. po metamorfozie kanału ZigZap. Jego wynik poszedł do góry o 110,4 proc.

marzec wszyscy 4-12
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 26 444 6,018 29 749 7,505
Disney XD 28 208 6,419 23 277 5,872
Disney Channel 27 440 6,244 22 884 5,773
Disney Junior 15 081 3,432 20 797 5,247
MiniMini 14 393 3,275 18 364 4,633
Nickelodeon 23 213 5,282 16 706 4,214
Polsat JimJam 12 307 2,801 9 388 2,368
Boomerang 12 089 2,751 6 267 1,581
teleTOON+ 2 071 0,471 3 927 0,991
BBC CBeebies 2 647 0,602 1 915 0,483


Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w marcu br. miał film animowany “Scooby - Doo na tropie mumii”
, który obejrzało 340 tys. osób. Nadał go Cartoon Network, który umieścił dwie pozycje w marcowym top 10. Najwięcej (trzy) miał ich w zestawieniu Disney Channel.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
SCOOBY - DOO NA TROPIE MUMII /FILM / Cartoon Network 337 666 4,54
NADZDOLNI /SER.KOM.USA/ Disney Channel 306 928 4,78
JESSIE /SER.KOM.USA/ Disney Channel 295 294 5,05
FINEASZ I FERB /SER.ANIM.USA/ Disney XD 262 818 4,85
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/ Disney Channel 259 730 3,66
JAKE I PIRACI Z NIBYLANDI /SER.ANIM./ Disney Junior  258 187 2,82
ZEKE I LUTHER /SER.KOM.PRZYG.USA/ Disney XD 248 158 3,66
UL /SER ANIM.USA/ Disney Junior 244 142 2,58
ZLOTA RACZKA /SER.ANIM.USA/ Disney Junior  244 129 3,11
BEN 10 - ZNISZCZYC WSZYSTKICH KOSMITOW /FILM ANIM.USA/ Cartoon Network 239 751 3,08

Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały dla dzieci: Disney Junior lepszy od Disney XD, Boomerang traci najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
A buraki z Telewizji cyfrowej N usunęli Cartoon Network. Telewizja N schodzi na psy
0 0
odpowiedź