SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanek promują Radio PiN

W połowie września Radio PiN wystartuje z kampanią reklamową. Hasłem przewodnim kampanii będzie "Przerwa na lounge". W kampanii wykorzystano wizerunki Karoliny Korwin-Piotrowskiej, Michaela Moritza oraz Cezarego Szymanka.

Prezenterzy stacji przedstawieni są na tle przedmiotów, kojarzonych z trzema głównymi filarami tematycznymi Radia PiN - kulturą, muzyką i biznesem.

Kampania będzie obejmowała Warszawę i Łódź, w której Radio nadaje od 1 września na częstotliwości 102.3 FM.

Oprócz outdooru, będzie wykorzystana również prasa. Za kreację odpowiada team kreatywny: Monika Donner-Trelińska oraz Dymitr Słupczyński.

Nośniki Radio PiN zakupiło we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanek promują Radio PiN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl