SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kazar wraca z reklamą outdoorową po rocznej przerwie

Marka obuwnicza Kazar powraca do komunikacji OOH po prawie rocznej przerwie. Promuje swój nowy claim „Life is a Celebration” oraz nową kolekcję jesienno-zimową. Szeroko zasięgowa kampania outdoorowa została zaplanowana i wdrożona przez agencję mediową Rebel Media.

Z początkiem października w dziewięciu największych miastach w Polsce ruszyła outdoorowa odsłona kampanii Kazar. W centrach miast, w najpopularniejszych high-streetowych lokalizacjach między innymi Warszawy, Łodzi i Poznania pojawiły się wielkoformatowe reklamy OOH promujące kolekcję jesień/zima 2023/24 i towarzyszące jej hasło „Life is a Celebration”. Jak podaje marka, celebrowanie życia było motywem przewodnim w tworzeniu nowej kolekcji.

- To dla nas coś więcej niż jedynie uroczysty moment. To filozofia życia. Stworzyliśmy nową kolekcję z myślą o tym, aby mogła towarzyszyć naszym klientom w ich osobistych, codziennych celebracjach. Kampania towarzysząca tegorocznej premierze doskonale to odzwierciedla – mówi Karol Kazienko, head of marketing & ladies collection department z Kazar Group.

Marka do końca roku planuje otwarcie czterech kolejnych sklepów w Gdańsku, Szczecinie, Sosnowcu i Olsztynie, które będą również wspierane w lokalnie targetowanych kampaniach mediowych, które planuje i kupuje Rebel Media.

Za planowanie i zakup najnowszej kampanii Kazar odpowiedzialna jest agencja mediowa Rebel Media, która współpracuje z brandem od 2015 roku, poprzednio przeprowadzając również kampanię w TV, radio, digital, w tym VOD czy lokowania produktów.

Dołącz do dyskusji: Kazar wraca z reklamą outdoorową po rocznej przerwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl