SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kibice jako flagi narodowe ostrzegają przed AIDS na Euro 2016

W kampanii zwalczającej AIDS organizacji AIDES pojawiają się kibice z różnych krajów pomalowani w narodowe barwy. Towarzyszy im hasło „Make Love, Not War”.

W ramach kampanii agencja TBWAParis pokazała serię plakatów, na których występują nagie pomalowane pary kobiet i mężczyzn.

Każda z postaci jest kibicem konkretnego kraju, o czym świadczy wzór flagi uwieczniony na ciele modela/modelki. Na każdym plakacie występuje para, a specjalne plamy farby sugerują delikatnie, że niedawno połączył ją miłosny akt.

Umieszczone na plakatach główne hasło „Make Love, Not War” ma przypominać, że sport powinien być obszarem porozumienia, a nie nienawiści pomiędzy ludźmi.

- Niektórzy mylą sportową rywalizację z nacjonalistycznymi nastrojami, a ta kampania jest najlepszą odpowiedzią na to zjawisko - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Adweek Aurélien Beaucamp, szefowa AIDES, organizacji walczącej z AIDS i HIV, na zamówienie której została stworzona kampania.

Plakaty z postaciami-flagami niosą także inne przesłanie: "Blend together, safe together" sugerujące, by podczas uprawiania miłości, zarówno hetero, jak i homoseksualnej zachować ostrożność i chronić się przed zarażeniem wirusem HIV.

Dołącz do dyskusji: Kibice jako flagi narodowe ostrzegają przed AIDS na Euro 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl