SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kocham TO!” - Marek Kamiński w kampanii sprzętu AGD Siemens (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sprzętu AGD marki Siemens (produkowanego przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Bohaterem akcji, realizowanej przez producenta razem z firmami i HyperCrew i ACR Media, jest podróżnik Marek Kamiński.

Kampania zachęca odbiorców do przedstawienia swoich pasji. Na stronie kocham-to.pl użytkownicy mogą dzielić się swoimi oryginalnymi zainteresowaniami, a najciekawsze zgłoszenia nagradzane będą urządzeniami AGD marki Siemens.

Celem akcji jest podkreślenie wartości marki Siemens, cenionej za nowoczesny design, szybkość i innowacyjną technologię, oraz powiązanie jej z emocjami i pasjami.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w internecie: poprzez bannery responsywne na portalach horyzontalnych, stronach o kulinariach, sztuce, designie i podróżach, niestandardowe działania w social media z udziałem Marka Kamińskiego (m.in. zaangażowanie blogerów i użytkowników sieci indaHash na Instagramie). Ponadto obejmą prasę oraz działania public relations. Będą prowadzone do końca sierpnia.

Koncepcję i kreację kampanii wspólnie z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowała agencja HyperCrew. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ACR Media.

Dołącz do dyskusji: „Kocham TO!” - Marek Kamiński w kampanii sprzętu AGD Siemens (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl