SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)

W nowej kampanii reklamowej przekąsek Lisner z udziałem Michela Morana promowany jest hummus. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy Starcom.

Głównym bohaterem spotu jest głodny mężczyzna, który wieczorem bezskutecznie opiera się pokusie zjedzenia przekąski z lodówki - je hummus marki Lisner. Partnerka wytyka mu brak silnej woli, za to Michel Moran podkreśla, że to tylko hummus - lekka i smaczna przekąska.

Michel Moran, kucharz szerzej znany głównie z programu „Masterchef” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od dwóch lat. W pierwszym spocie wcielił się w dostawcę pizzy, a w kolejnym - w pracownika samochodu gastronomicznego.

Wiosną br. Moran został ambasadorem reklamowym sprzętu kuchennego Kenwood.

Nowa kampania promująca markę Moran jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Kreacją reklam zajęła się agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PC
Hummus z plastikowego pudelka...bleeee... Jesli hummus to tylko w Izraelu, recznie robiony albo w knajpce :)
0 0
odpowiedź
User
ADV
Przede wszystkim, hummus nie jest kompetencją Lisnera, więc mamy tu do czynienia z klasycznym "overpromise". To tak, jakby Prymat zaczął z dnia na dzień komunikować swoją eksperckość w dziedzinie produkcji makaronów.
Cała ta trwająca od ponad dwóch lat komunikacja Lisnera jest ogólnie żenująca. Człowiek zamawia pizzę, dostaje śledzia. Przychodzi jakiś Moron kaleczący jenzykem polskom i pieprzy coś, że jest artystą i wie lepiej co masz jeść. Bardzo arogancki i odrażający przekaz. Sam lubię śledzia i często sięgałem po Lisnera, ale odkąd widzę produkt marki Lisner na półce, przed oczami pojawia mi się celebryta Moron i odruchowo sięgam po inną markę.
0 0
odpowiedź
User
Gosia
Porażka ten Humus ,mniejszego opakowania nie mogli wymyślić ?po drugie czytałam skald i napisane jest ze może zawierać mleko i jaka czy to jakiś żart po trzecie jak Wogole szef kuchni który niby jest takim smakoszem może reklamować takie cos co nawet obok humusu nie stało
0 0
odpowiedź