SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki

Ruszył przetarg na opracowanie długoterminowej strategii zarządzania marką dla województwa lubuskiego wraz z wdrożeniem na lata 2009-2014.

Agencja, która przetarg wygra będzie miała za zadanie m.in. sformułowaniem celów strategicznych marki (zgodnych z obowiązującymi strategiami: Strategią Rozwoju Województwa Lubuskiego i Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Lubuskim na lata 2006-2013 oraz opracowaniem spójnej wizji marki.

Agencja będzie też odpowiadać za wizualizację koncepcji marki (logo, kolorystyka, użyte symbole) oraz hasło, komunikaty promocyjne, a także za opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w trakcie realizacji projektu.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 12 tys. zł. Dokumenty przetargowe można składać do 11 maja w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego. Zwycięska agencja będzie musiała wykonać zlecone prace w ciągu pół roku.

Dołącz do dyskusji: Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl